Hoe kan ik mijn spel in HD opnemen ?

Ik wil het zelf graag uploaden naar youtube namelijk
maar is er ook een programma waar mee ik het kan opnemen terwijl
ik aan het gamen ben?
graag wil ik het laten afspelen in HD!

Alvast heel erg bedankt,

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry dat ik niet zo duidelijk was maar ik bedoelde PC
ja mijn profiel heet xbox360 dat komt omdat mijn eerste vraag over de xbox ging
en vond het wel een leuke naam! :)

Maar ik bedoelde ook meer een programma dus voor de pc
ik weet wel dat je Bandicam kan gebruiken die gebruik ik nu ook
maar dan kan ik het niet weer in HD afspelen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dit is alleen mogelijk met een hd recorder ertussen, eenmalig investeren en daarna gewoon opnemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms zit deze functionaliteit in het spel zoals bij Call of Duty bijvoorbeeld. Als dat niet zo is dan kun je het alsnog zelf regelen via bijvoorbeeld een digitale HD recorder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik Fraps of Dxtory, goede programma's om games op te nemen! Ze kosten wel geld, maar het zijn wel goede programma's! Kijk ook nog ff op YouTube zelf voor tutorials voor het instellen ervan!
MVG,
Lars