ik heb een film maar slechte resolutie hoe kan je dat een verbeteren of oplappen?

ik heb een avi film maar het beeld is erg slecht dus als jullie een programma weten die het kan oplappen zeg dat dan aub.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan is het slecht opgenomen, wat er niet is kun je niet maken ;). Tenzij je het verkleint.

beter op nieuw de film dowloaden en dan geen avi bestand nemen, op internet kun je tegenwoordig bijna alle films wel vinden

ik weet niet zozeer een programma die dat kan, maar wat ik wel weet is: wij hebben thuis een HD mediaspeler van het merk: "AC Ryan", en als ik daar dan mijn slechte AVI bestand mee afspeel dan komt hij als praktisch DVD kwaliteit op mijn beeldscherm, omdat hij hem "up-scaled" zeg maar. kijk hem dan wel met HDMI kabel en HD TV.

De techniek die je zoekt heet "super resolution". Hier staat een overzicht: http://reproducibleresearch.net/index.php/Super-resolution Verder staan er veel voorbeelden op YouTube. Succes

Origineel kopen of een betere downloaden. Zo simpel is het.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100