ik heb een film maar slechte resolutie hoe kan je dat een verbeteren of oplappen?

ik heb een avi film maar het beeld is erg slecht dus als jullie een programma weten die het kan oplappen zeg dat dan aub.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K

Antwoorden (5)

Dan is het slecht opgenomen, wat er niet is kun je niet maken ;). Tenzij je het verkleint.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beter op nieuw de film dowloaden en dan geen avi bestand nemen, op internet kun je tegenwoordig bijna alle films wel vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet zozeer een programma die dat kan, maar wat ik wel weet is:

wij hebben thuis een HD mediaspeler van het merk: "AC Ryan", en als ik daar dan mijn slechte AVI bestand mee afspeel dan komt hij als praktisch DVD kwaliteit op mijn beeldscherm, omdat hij hem "up-scaled" zeg maar.

kijk hem dan wel met HDMI kabel en HD TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De techniek die je zoekt heet "super resolution". Hier staat een overzicht:

http://reproducibleresearch.net/index.php/Super-resolution

Verder staan er veel voorbeelden op YouTube.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Origineel kopen of een betere downloaden. Zo simpel is het.