Hoe kan je in exel twee rijen in een rij zetten zie tekening?

Zie tekening

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

=A1&B1

Excel 'plakt' de twee waarden aan elkaar in één cel.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze formule is eenvoudig en kun je ook toepassen als er veel kolommen zijn
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel

Andere antwoorden (1)

Zet in cell C1 deze formule:

=ALS(A1 = "";B1;A1)

Druk dan op enter.
Klik dan op het zwarte puntje rechts onder van de cell waar die formule in staat, en sleep hem helemaal naar beneden.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb even snel een video gemaakt. Misschien wat duidelijker:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top antwoord, dikke plus. Nog even in de opmaak van de derde rij aangeven dat het om getallen gaat. Rechtsklik: Celeigenschappen. Dat zou je kunnen doen voordat je de formule doorkopieert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed bezig ivar! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 2 kolommen kun je deze formule goed toepassen.
Voor meerdere kolommen is de methode van paulus811 geschikt.
toch een +1