Is er een manier om programma's terug te kijken van rtl gemist op mijn macbook pro?

Er staat namelijk altijd: Sorry! Er gaat iets fout. Dit heb ik overigens niet op de windows laptop van mijn vader. Nu wil ik graag iets terug kijken, en mijn vader + laptop zijn niet thuis. Moet ik nu iets installeren om het op een mac te bekijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Om programma’s van RTL te kunnen bekijken heb je extra software (browser plugins) nodig en dien je cookies te accepteren op je Mac. Omdat er blijkbaar veel Mac gebruikers problemen ondervinden met het bekijken van de streams hebben we een 5 stappen plan gemaakt, als je deze doorloopt kun je zonder problemen de uitzendingen bekijken.
1. Installeer de laatste versie van Microsoft Silverlight.
2. Installeer de laatste versie van Adobe Flash Plugin.
3. In de webbrowser die je gebruikt moet het accepteren van cookies geactiveerd zijn.
• Safari
Voorkeuren ▸ Privacy ▸ Blokkeer cookies ‘van derden en adverteerders’ (Aanbevolen).
• Chrome
Voorkeuren ▸ Geavanceerde Opties ▸ Privacy ▸ Instellingen voor inhoud… ▸ Cookies ▸ Optie: ‘Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld’ (Aanbevolen).
4. Ook is het heel belangrijk dat de tijdinstellingen goed staan op je Mac.▸ Datum en Tijd ▸ Tijdzone. Activeer de optie: Stel tijdzone automatisch in op basis van huidige locatie.
5 . Controleer hierna of je alles goed hebt ingesteld met behulp van de systeemcheck van RTL XL.

Als je deze stappen hebt uitgevoerd, dan kun je zonder problemen naar Uitzending gemist of RTL XL kijken. Belangrijk is dat je altijd de laatste versies van Silverlight en Flash heb geïnstalleerd.
escape