Hoe kan ik zelf blue screen of death repareren?

Ik heb windows vista 64 bit maar toen ik hem opstarte kwam er blue screen of death blauwe achtergrond met witte text
kan ik het reparen makkelijk?
want safemode komt hij ook op blue screen of death?
iemand een oplossing?
Bedankt ik hoor het graag!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik had van tevoren beveilligings update geinstalleerd van windows update
Kan het door dat komen? want ik zie het op internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Een oorzaak van blue screen of death is vaak een kapot RAM-latje, die zijn heel simpel te vervangen. Maak van de gelegenheid gebruik en verhoog je RAM-geheugen. Koop gewoon 2 (of meer) latjes op het internet of in de saturn of media markt hebben ze er ook een paar.

Zorg wel dat je bij het installeren van de latjes niet statisch geladen bent, anders heb je weer het zelfde probleem.

Vraag informatie aan iemand die je specifiek kan helpen bij jouw computer, want er zijn toch een paar dingen waar je op moet letten.

Toegevoegd na 46 seconden:
Of zoek het op op het internet.