Ik kan de activiteitenoverzicht (Family Safety ) niet laden de activiteitenoverzicht staat op inschakelen hij blijft maar laden er gebeurt niks ?

Ik kan de rapporten van de kinderen niet bekijken van hun online activiteiten sinds 3 weken. ik heb besturingssysteem Windows 7 en ik denk dat ik bij de laatste update er iets is fout gegaan. Help ik weet niet?

Toegevoegd na 1 week:
Ik heb systeem herstel gedaan, maar het probleem blijft bestaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als het voor de updates wel goed ging kan je overwegen om de updates te verwijderen of om een systeemherstel te doen naar een punt dat deze wel naar behoren werkte.

Toegevoegd na 1 dag:
Firewall die mischien dwars ligt?
Schakel deze eens af.

Toegevoegd na 1 dag:
Er kunnen ook andere programma's zijn die FS dwarsliggen.
Mischien zelfs je virusscanner, deze kan hem deactiveren omdat deze dergelijke software gauw ziet als een trojan.
Ik weet niet hoe oud je kids zijn, maar ook die kunnen natuurlijk het e.e.a. op hun kerfstok hebben.

Je kan hem ook verwijderen met Revo Uninstaller.
Te vinden op;
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Deze verwijdert namelijk ook de restbestanden die met een gewone uninstal vaak blijven liggen.

En dan opnieuw instaleren.
Je moet toch ergens beginnen.