Is het mogelijk om oude versies van Adobe Photoshop nog te krijgen?

Hoi,

Ik wil graag photoshop CS5 of CS6 kopen, helaas zijn deze heel erg duur.....

Nu dacht ik, misschien kun je CS3 of CS4 nog vast ergens kopen voor een goedkoper bedrag.

Weet iemand waar je Adobe photoshop CS3 of CS4 kunt kopen? Zijn die nu nog verkrijgbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Misschien kom je in aanmerking voor een studenten editie? Adobe geeft behoorlijke kortingen aan mensen die een studie volgen die voor hen geldig is. Dat kan bijvoorbeeld ook een fotografie cursus zijn.

Als je denkt dat je misschien in aanmerking komt, controleer het dan van te voren. Je krijgt nl het registratienummer van je aankoop pas nadat ze je bewijzen hebben gecontroleerd, en ze accepteren niet elke opleiding.

Een studenteneditie werkt een aantal jaar, en daarna kan je die verlengen als je dan weer een bewijs levert dat je nog steeds aan een "geldige" opleiding bezig bent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Telefoonnummer van Adobe voor deze info is 020-2013331 Of je kunt mailen naar edu-online@adobe.com