Wie kan mij vertellen wat dit voor onderdeel is en waar kan je het voor gebruiken?

Zat volgens mij destijds bij mn toshiba laptop maar geen idee waar het voor is

Picture for question
een jaar geleden
in: Software
2.2K
Inekez1
een jaar geleden
Kan het zijn dat er een muis bij hoorde? Uit de tijd dat draadloze muizen nog niet standaard waren. De laptop had geen bluetooth (of ander draadloos) signaal. Je sloot dit ding met kabeltje aan op de laptop en kon dan de draadloze muis gebruiken die contact maakte met deze 'hub'. De USB-aansluiting kon je dan nog gebruiken voor je (bedrade) toetsenbord of ander USB-apparaat.
erikn
een jaar geleden
Het lijkt mij ook wel een gewone, standaard USB poort / USB verlengkabel. Stel je hebt een computer die onder een tafel staat en daardoor lastig bereikbaar is om snel USB apparaten op aan te sluiten. Dan kun je dit kastje op je tafel zetten en de kabel ervan netjes wegwerken langs je meubilair. Maar dan vind ik het wel ietwat vreemd dat het bij een laptop zat (dit komt meer voor bij desktop computers).
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Lijkt mij de ontvanger/zender dat bij een draadloos setje toetsenbord/muis hoort. bijv. de Logitech Cordless Desktop MX 3200

Geef als eerste antwoord