pc doet raar bij het spelen van flash games ?

als ik bv op sommige spellen speel op kongregate armor games of andere. dan heb ik soms dat ik blijf naar links gaan op boven onder of rechts. na een tijd ga het voorbij en heeft niks met het toetsenbord te maken. want heb de batterijen uit gedaan en was nog steeds. maar heb nooit van spelletjes op cd roms. juist flash games of zo. ik heb windows 7 home premium wat kan het probleem zijn ?

Toegevoegd na 1 uur:
ATI Radeon HD 5570

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Helaas geeft U geen info qua specificaties van de videokaart,want in 9 van de 10 gevallen ,kan de videokaart dit type (geheugen vretende) spelletjes niet ( goed ) aan. Verder kunt U eens proberen of er een update is van de videokaart.
Ga naar :Instellingen>> Configuratie scherm>> Systeem>>
Apparaatbeheer.Druk vervolgens op : Beeldscherm adapters.
Nu kunt U aflezen welk type het betreft.
Click er met de rechtermuisknop op en kies voor "stuurprogramma's bijwerken" Mogelijk vind Windows 7 Home Premium recentere/betere drivers ,haalt ze op en installeert ze.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 6 uur:
Als U weet,welk type kaart Uw pc bezit,kunt U op de volgende 2 websites het programma Catalyst downloaden/installeren. Hopelijk werkt de boel daarná wel !

AMD Catalyst:

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx

ATI Catalyst:

http://ati-catalyst-drivers.nl.malavida.com/d1309-gratis-downloaden-windows
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat ligt aan de combinatie van updates van je browser en die van adobe flash. check of je de laatste versies hebt. ik geloof dat google chrome op t moment het stabielst is met flash dus n andere browser installeren is ook n optie.