weet er iemand waar ik een excel, word of pages (mac) template met dubbel btw tarief kan vinden die zelf alles uitrekent?

in de bouwsector geld voor montage 6% BTW en voor materiaal 21% BTW ik zoek een template voor word, excel of pages(mac) die zelf de uitkomsten uitrekent

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

Ik zou eens kijken naar variant 4 op deze pagina
http://www.tuxx.nl/facturen/voorbeeld/

Als je die wat verder aanpast naar eigen smaak in Excel dan heb je denk ik een prima werkbare factuur waarbij de kans op fouten gering is.

Je kan er diverse BTW tarieven op kwijt en hij telt de BTW automatisch op. (je kan dit zo ombouwen dat hij per BTW percentage de gerekende BTW optelt).