hoe zet ik (met liefst een gratis programma) een facecam bij mijn video's?

ik heb een filmpje opgenomen en tegelijkertijd heb ik een video van mijn webcam opgenomen dus hoe zet ik de 2 filmpje samen zoals hier word gedaan? http://www.youtube.com/user/DagelijksHD?feature=g-u-u#p/u/15/5z29i1LbxxU

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Voor geavanceerde video bewerking word vaak gebruik gemaakt van Sony Vegas Pro 10/11 of Adobe After Effects. Dit zijn vrij complexe programma's wanneer je niet zoveel ervaring hebt met video bewerking. Er zijn op youtube gelukkig wel veel tutorials voor te vinden. Beide programma's kosten wel een hoop geld, +-500 euro of je zou het illegaal moeten downloaden. Hiervoor verschaf ik je geen link, maar als je dit op youtube in tikt zul je wel wat vinden;).