Bij herinstallatie van spamfighter krijg ik de melding: Error - Invalid Drive:K:\. Wat betekent dit en wat kan ik er aan doen?

Normaal was er de mogelijkheid om spam-emails te blokkeren via spamfighter, maar die was verdwenen, dus wilde ik spamfighter standaard opnieuw installeren, maar helaas, dat lukt dus niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hoewel ik het genoemde programma niet ken zijn er een aantal mogelijkheden. Heb je alvorens het progje opnieuw ye installeren deze wel gedeinstalleerd? zo niet dan ziet hij wellicht nog de schijf uit de oorspronkelijke instellingen. Er van uitgaande dat er inderdaad een K-schijf op je PC aanwezig is,; heb je deze wellicht via een usb kabel los gekoppelt gehad of in een andere usb poort gestoken? In dat geval terug in de oorspronkelijke poort en opnieuw opstarten.

suc6