Ik heb per ongeluk een audio stuurprogramma verwijderd. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat terug kan krijgen?

PS: mijn OS is Windows XP en mijn CD speler werkt niet dus via die weg kan het even niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.2K

Antwoorden (2)

Je kunt via het configuratiescherm bij hardware de installatie-wizard starten ( laten zoeken naar apparaten die niet geïnstalleerd zijn) dan zoekt ie en installeert ie ze automatisch.
Lukt dat allemaal niet dan even de nieuwe drivers downloaden en opnieuw installeren. Eerst bepalen welke je nodig hebt. Als je dat niet weet kun je dat met het programmaatje Everest uitpluizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hem misschien naar je prullebak verwijderd dan kan je hem der uithalen als je het nog niet geleegt heb.