Hoe krijg ik (grote digibeet) muzieknummers die ik van youtube heb opgenomen op een cd gebrand?

Zoals gezegd, ik ben een geweldige digibeet dus gaarne een heel simpel antwoord. Hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

bij windows gewoon via media player en dan cd branden.
daar sleep je ze dan in en klaar.
zitten de nummers nog niet in media player?
importeer ze dan (optierij, eerste optie (naam weet ik ff niet, werk met linux) en dan importeren), dan kun je ze branden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Youtube downloader downloaden en installeren.
Filmpje downloaden, naar mp3 converteren en dan de mp3tjes naar je cd zetten.

Wijst zichzelf.

Toegevoegd na 1 uur:
Verkeerd gelezen.. (met dank aan Pieter)
Met youtube downloader kun je de filmpjes converteren naar mp3 (als dat de bedoeling is)
Je opent het mapje met je nummers, en het mapje van je cd.
Dan sleep je de nummers van het ene mapje naar het andere.
Ben je daar klaar mee, kun je in het mapje van de cd op een knopje drukken waarna de nummers op de cd worden gebrand.
Je hebt natuurlijk wel een cd/dvd brander nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag...
1. Doe een lege cd in je CD brander
2. Selecteer al je mp3jes die je op de cd wil zetten.
3. Doe rechter muisknop op je geselecteerde mp3jes ga naar "Send to" en selecteer je CD brander