Hoe is deze video gemaakt?

http://www.youtube.com/watch?v=BaPf4ZIbDVM&feature=youtube_gdata_player

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Voor dit soort video's is vaak één programma al voldoende: Sony Vegas Pro, aanschaf hiervan is vrij prijzig en de kennis voor het programma moet voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met behulp van programma's als ..:

Adobe PhotoShop
Adobe After effects
Ulead Cool 3d
AutoDesk 3DS MAX

Kun je een filmpje als dit al behoorlijk maken, Er is natuurlijk wel kennis van de programmatuur nodig.
Er staan op youtube de wereld aan Tutorials, dus met een beetje snelle vingers en Goed denk werk, vind je de programma's en de bij behorende Tutorials vast en zeker wel ergens.

Succes