Wanneer ik een pdf bestand wil openen krijg ik iedere keer de vraag dat ik de codering moet selecteren waarmee het bestand gelezen ,wat nu ?

Ik heb dan de keuze uit Windows(standaard),MS-DOS of een andere codering,dit heb ik eerder niet gehad hoe krijg ik dit bestand "gewoon" geopend of opgeslagen en dan vervolgens geopend.
Kun je dit standaard ergens instellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je zeker dat je Adobe Reader op de PC heb staan. want daar hoort hij automatisch in te openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja,ik heb hem eraf gehaald en weer opnieuw erop gezet.

Het beste antwoord

Denk dat je dit probleem eenvoudig kan oplossen door Adobe Reader te installeren, wat speciaal is om PDF bestanden te openen. De software is gratis te downloaden en volledig in het Nederlands !!