wie weet hoe zo‘n opneem/film progamma heet voor je pc?

Je ziet op youtube heelvaak bij minecraft bijv. dat ze opnemen/filmen en dat je dan zo‘n mooi beeld krijgt... hoe heet zo‘n film-progamma voor je pc?? alvast bedankt
kijk naar het filmpje... zo‘n goed beeld bedoel ik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Fraps. gratis demo, volledige is wel betaald ;)
11 jaar geleden
Zoek naar een SCREENRECORDER
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijvoorbeeld met Camtasia.
Zo'n programma stelt je in staat 'films' te maken van hetgene dat op de monitor gebeurt.
Wij gebruiken het op de zaak voor het maken van instructievideo's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bandicam werk ook heel goed, fraps hakt je filmpje in stukkies..