Hoe pas ik de scrolling aan van internet browser?

Als ik scrol dan gaat het zeg maar in soort plakjes en niet vloeiend ik heb al bij de opties vloeiend bewegen aangezet maar hielp niks, pc rebooten hielp ook niks, google chrome heeft exact hetzelfde bij mij hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
MrEinstein
12 jaar geleden
probeer eens een andere muis. Heb je dit ook bij documenten in bv Word of alleen bij internetsites ?

Het beste antwoord

Je kunt dit OF instellen bij je muis instellingen (dan geldt het overal) OF een plugin downloaden specifiek voor een bepaalde applicatie e.g. http://www.chromeextensions.org/appearance-functioning/smoothscroll/ voor chrome
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opgelost, danku maar ik heb hetzelfde probleem met als ik bijv configuratiescherm ergens heen wil slepen bijv naar de bovenkant van mijn scherm dan gaat het ook in plakjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je iets anders bedoelt maar ik weet niet zeker of je dat bedoelt. Je kunt ook instellen dat je de inhoud van het venster wil zien tijdens het verslepen (in Windows). Dat zit ook onder configuratie scherm > system > advanced > performance> Je kunt het daar "checken"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je een probleem zou kunnen hebben met je videokaart... probeer eens een ander om te zien of dat het probleem oplost !
Pieter2011
12 jaar geleden
@Rick0459 "Probeer eens een andere videokaart..?" Alsof we er daarvan een stapeltje in de kast hebben liggen. Ondanks medailles in de categorieën Computers & Internet heb ik geen idee hoe de binnenkant van m'n pc eruit ziet, laat staan de videokaart. En ik ben vast niet de enige...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pieter2011; er zijn zoveel pc specialisten in ieders omgeving dat als je zelf niet weet hoe het moet en hoe zo'n ding eruit ziet er vast een familielid is die het wel weet en kan. En die zal vast wel een kaartje hebben liggen. Je kan ook naar de pc winkel maar die doen het niet gratis...