Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn pc met drivers up to date?

kent iemand misschien een programmatje of een site die je computer voor je scant op drivers, want ik wil graag weten of al mijn drivers wel up-to-date zijn.

alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij deze twee locaties waar je een dergelijk programma kunt downloaden:

http://www.drivershq.com/

http://www.radarsync.com/
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden
Persoonlijk vind ik DRIVERMAX een hele goeie. Als je niets wilt betalen kun je 2 drivers per dag downloaden. Anders kost het geloof ik een 9 eur ofzo..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
persoonlijk vind ik die programma's overbodig, een driver werkt goed en dan ga je hem niet vervangen door een nieuwere, pas als je driver niet meer werkt na bijvoorbeeld een update van je OS kun je even zoeken bij de hardware fabrikant naar een nieuwe driver.

Windows 7 doet ook aan driver update, en dat gaat niet altijd even goed, zo heb ik een videokaart die na een update van Windows 7 problemen veroorzaakt. Nu bleek dat Windows de nieuwste driver had opgehaald bij Nvidia en had geïnstalleerd. Toen ik de driver er weer opzette die op de cd staat van de videokaart gaat het weer goed.

Dus gewoon lekker met de hand naar updates zoeken en weten wat voor hardware je hebt en wat voor drivers je er op zet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad mensen altijd aan om de drivers te gebruiken die met het hardware zijn meegeleverd.
het updaten van drivers kan sommige fatale problemen opleveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding