Te veel verschil in volume van audio bestanden. Kan ik een compressor limiter programma installeren voor xp?

Ik gebruik een oude pc voor het spelen van muziek en het afspelen van muziek video's. Het verschil in volume is met regelmaat erg storend en zoek een "compressor/ limiter" voor windows XP. Dit om te voorkomen dat ik het volume met regelmaat moet veranderen.

Ik heb begrepen dat de nieuwe windows 7 een dergelijk iets standaard ingebakken heeft, maar is er een oplossing voor in win xp door middel van een (hulp) programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

mp3 volume normalize website staat in de bron