Waarom zou je voor het programma "Winrar" betalen? Je kan het namelijk na de 40 'gratis' dagen gewoon gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Omdat je eigenlijk vind dat de personen die het ontwikkeld hebben ook recht op een inkomen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat het illegaal is om het na 40 dagen te blijven gebruiken, zonder een licentie te hebben:

"Wanneer u deze software installeert gaat u akkoord met de voorwaarden van de WinRAR-licentietekst zoals hieronder afgedrukt."
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is mooi dat je ermee akkoord gaat, maar hoe staat het in die voorwaarden dan? ;) Als het echt illegaal zou zijn, zie ik niet in waarom ze het niet zo programmeren dat je het gewoon niet meer kán gebruiken na die 40 dagen. Er zijn genoeg programma's waar dit het geval is namelijk. :)
Omdat je het een goed programma vindt en omdat de maker daarvoor beloond mag worden.