Wat zijn de verschillen tussen Adobe PhotoShop CS5 en Photoshop Elements? De laatste is goedkoper, maar zal beperkingen kennen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat zit er bij de ene wel in, en bij Elements weer niet?
Details?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om compleet uit te gaan leggen welke verschillen er allemaal zijn, gaat wat ver; Kijk daarvoor op de adobe pagina die die vergelijking maakt: http://www.adobe.com/products/photoshop/buying-guide.html

In principe zijn het basis foto correctie tools bij elements en bij cs geavanceerd. Kan je bij CS wel met RAW images werken, en elements niet. CS heeft 64bits support, en specifieke functies voor mobiele telefoon imaging.