Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een USB dvb-t tuner voor XP met vista aan de gang?

het gaat om de "srt 100 usb" van strong. de pc herkent hem als tuner maar wil alleen met windows MP 10 werken, en die krijg ik niet geinstalleerd op vista. is er een freeware driver wat dit kan verhelpen? kon nl geen vista update voor de driver vinden.

http://www.schreuders-elektronica.nl/catalog/product_info.php/manufacturers_id/12/products_id/82?osCsid=qvi9nusai30690q7qec41j2ko1

Toegevoegd na 11 minuten:
de bijgeleverde driver is trouwens arcsoft totalmedia

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
809

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je geen Windows Media Center geïnstalleerd op je computer? Die herkent bijna alle DVB-tuners...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan virtual PC bij microsoft gratis downloaden en XP als tweede systeem virtueel draaien. Dan werkt het weer onder de XP driver.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probleem: dan moet je ook je USB-tuner rechtstreeks kunnen koppelen met je virtuele machine en helaas dat werkt zeer slecht of niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen problemen mee, zowel onder vista, windows 7 alsmede server2008 R1 loopt alles zonder problemen. Is gewoon een kwestie van juist instellen, maar goed dat is ook mijn vak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt maar misschien is mijn hardware dan niet compatible... Ik houd me ook regelmatig bezig met Virtual PC's en ik heb toch meer voorkeur voor VMware.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kheb hem inmiddels op mijn oude pc met pc gedraait, maar het ding blijkt zoiezo nutteloos omdat hiet geen dvb-t dekking is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pc = xp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die antenne moet sowieso bij het raam komen want binnenshuis heeft hij vrijwel nooit bereik.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding