Hoe kan je een video_ts bestand afspelen op de televisie, via de computer? Zie beschrijving

Ik gebruik mijn windows media center op mijn xbox om het af te spelen. Het staat dus niet op een dvd of iets dergelijks, maar het wordt via windows media center van mijn computer naar mijn xbox gestreamd.

Op mijn computer staat nu de map video_ts met daarin allemaal bestanden; sommige kan je afspelen als film, andere zijn .IFO of .BUP bestanden. Op de xbox afspelen werkt niet goed, ik krijg of stukken van een paar seconden of een stuk van 26 uur, wat niet mogelijk is ..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.7K

Het beste antwoord

Toevoeging op D44ntje

Als je een HDMI kabel in je pc plugt, doe je dat ook in de tv. Daar moet je de ingang van zoeken op het scherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet of zoiets voor de Xbox bestaat, maar voor de PlayStation 3 zijn media server ontwikkeld die video_ts omzet als dvd en die doorstreamd naar de PlayStation, zodat deze hem kan lezen als een dvd. Zoek eens op Google naar een "xbox media server" en kijk of er ook zoiets bestaat voor de Xbox.

Als tweede alternatief kun je de bestanden converteren naar bijvoorbeeld een avi. Er zijn genoeg videoconverters op internet te vinden die dit kunnen :)

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik VLC player daarvoor.
Je klikt gewoon de map aan waar de video ts en audio ts bestanden instaan rechts aan en zeg afspelen in vlc player.