game kan niet geïnstalleerd worden op andere pc?

ik heb enkele jaren geleden de game empire: total war gekocht nu wil ik het installeren op een andere computer en heb het verwijderd van de computer waar ik het vroeger op speelde. maar als ik het nu installeer vraagt hij steeds de code die op de hoes staat en als ik die ingeef staat er dat die nog steeds in gebruik is terwijl ik het heb verwijderd, is er een manier om dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ik ken het spel niet genoeg om te weten of het een online game is maar wellicht is er in je persoonlijke account de naam van je pc vastgesteld ?
kijk dus even in je account op de website of je de gegevens kunt wijzingen en dan voornamelijk om te kijken of de oude pc naam er staat dat moet te wijzijgen zijn lijkt me
capthavoc