Iemand heeft windows xp en hij wil een nieuwere msn (hij heeft een oude) maar lukt niet?

Want als hij die downloadt zegt het steeds dat het al geinstalleerd is?

Nu zit hij dus nog met die oude msn :@

Het heeft haast kan iemand snel antwoorden?

Hij heeft xp professional (niet home)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

waarschijnlijk moet hij eerst de oude versie van msn verwijderen en daarna de nieuwste versie van msn downloaden en installeren.
13 jaar geleden
Bij ons zei de dat ook, maar hij deed het toch, maar wij hebben volgens mij geen professional
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar start, dan configuratie scherm, dan ga naar software. zoek dan naar messenger of msn. klik er één keer op en klik op verwijderen. als dat niet lukt ga dan naar start, zoeken, typ dan in messenger. doe dan rechtermuis knop op msn dan verwijderen. als het goed is kunt u nu gewoon de nieuwe versie installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zapmessenger nodig... een tooltje om messenger grondig te vermoorden op je systeem vóór je de nieuwe er op kan zetten.

http://www.live-messenger.nl/view/nieuws/196/

de download link staat een ietsje naar beneden.