Ik heb een probleem met mijn PC spel ''sims 2 huisdieren''. Mijn muren van mijn huis flikkeren van rood naar zwart! Weet u wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb ik ook gehad heb alles geprobeerd zelfs het hele spel er opnieuw opgezet toen hielp het nog niet en uiteindelijk ging ik het op een dag weer spelen en was het over...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Had ik ook. ik weet niet meer precies wat je moest doen maar t was of de sims 2 cd gebruiken of die van de sims 2 huisdieren