Mijn msn werkt niet meer (windows 7)

als ik wil inloggen op msn krijg ik de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar is maar als ik via hotmail.com inlogt dan pakt hij hem wel maar ik akn dus niet chatten heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

nieuw installeren, heb ik ook gedaan, werkt perfect ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat helpt niet heb ik al 4x gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oo..
capthavoc
13 jaar geleden
heb je hem geprobeerd helemaal te verwijderen en daarna opnieuw installeren ? dus niet er over heen te installeren
wat ook kan helpen is het te verwijderen en regcleaner eer over heen opnieuw opstarten en dan opnieuw installeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kan bij programma's en onderdelen toch?
sterredag
13 jaar geleden
dat klopt
sterredag
13 jaar geleden
je kan ook een systeemherstel uitvoeren naar het moment dat het nog wel goed werkte. (start - bureauascesoires - systeemwerkset - systeemherstel - volg de instructies)
Het kan ook aan msn zelf liggen. De laatste dagen doet hij hier, en bij vrienden ook raar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niet welke versie je hebt maar die allernieuwste
versie van msn beta is niks. ik heb een oudere versie messenger 9.0 gedownload en die doet het prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem vorige week.
2 dagen later was het uit zichzelf opgelost.

Je kunt kijken of web messenger wel werkt, als die wel kan inloggen, kan het zijn dat je msn messenger opnieuw moet installeren.
Kimath