weet iemand hoe ik van het tabblad delta-search.com afkom in google chrome ?

Met downloaden van iets anders is dit kennelijk automatisch meegekomen en kom ik er niet vanaf,met spyhunter of hoe het heet kan het niet gratis,in de instellingen veranderingen aanpassen helpt niet,want bij de volgende keer google chrome opstarten is het tabblad weer terug,heel irritant,zoek dus eigenlijk een gratis uninstaller of schoonmaker om het kwijt te kunnen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Je moet eerst zorgen dat alle programma's die mee gekomen zijn van je computer af haalt vervolgens kun je bij instellingen de home page weer veranderen de volgende keer als je programma's of dergelijke download kun je bij de meeste de optie aanvinken dat je geen programma's of instellingen wilt laten veranderen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit zou toch via de instellingen van google chrome op te lossen moeten zijn.
Misschien helpt dit filmpje:

(even doorspoelen naar 45 seconde)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
die is inderdaad erg hardnekkig ik heb hem ook gehad!

ik zit me te bedenken hoe ik hem weg gekregen heb?!?! Volgens mij via het Configuratiescherm en zit hij ook tussen de geïnstalleerde applicaties op de C:/ schijf als je hem daar uit verwijderd zou hij weg moeten zijn

Laat me even weten als het is gelukt

(volgens mij is het namelijk niet zomaar een plugin maar een applicatie op zich)

Check ook even je je chrome extenties (via instellingen en dan extenties in je google browser) als je dit alles hebt verwijderd zou het weg moeten zijn)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien een ander tabblad of website instellen als homepage?