Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe ik van het tabblad delta-search.com afkom in google chrome ?

Met downloaden van iets anders is dit kennelijk automatisch meegekomen en kom ik er niet vanaf,met spyhunter of hoe het heet kan het niet gratis,in de instellingen veranderingen aanpassen helpt niet,want bij de volgende keer google chrome opstarten is het tabblad weer terug,heel irritant,zoek dus eigenlijk een gratis uninstaller of schoonmaker om het kwijt te kunnen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet eerst zorgen dat alle programma's die mee gekomen zijn van je computer af haalt vervolgens kun je bij instellingen de home page weer veranderen de volgende keer als je programma's of dergelijke download kun je bij de meeste de optie aanvinken dat je geen programma's of instellingen wilt laten veranderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit zou toch via de instellingen van google chrome op te lossen moeten zijn.
Misschien helpt dit filmpje:

(even doorspoelen naar 45 seconde)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
die is inderdaad erg hardnekkig ik heb hem ook gehad!

ik zit me te bedenken hoe ik hem weg gekregen heb?!?! Volgens mij via het Configuratiescherm en zit hij ook tussen de geïnstalleerde applicaties op de C:/ schijf als je hem daar uit verwijderd zou hij weg moeten zijn

Laat me even weten als het is gelukt

(volgens mij is het namelijk niet zomaar een plugin maar een applicatie op zich)

Check ook even je je chrome extenties (via instellingen en dan extenties in je google browser) als je dit alles hebt verwijderd zou het weg moeten zijn)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien een ander tabblad of website instellen als homepage?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding