Waarom loopt mijn Windows Live Messenger constant vast?

Ik heb laatst een nieuwe computerkast gekocht, samen met een nieuwe voeding.. Nu heb ik alles van mijn oude computer overgebouwd en loopt mijn windows Live Messenger constant vast als ik bv een gesprek open..? Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Is het alleen bij Live Messenger of bij meer programma's?
Probeer anders Live Messenger te verwijderen en opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het komt soms ook bij andere programma's voor (meer in de vorm van heel langzaam zijn). Maar bij Windows Live Messenger is het zeker wel het ergste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien eens CCleaner draaien die schoont je computer op, vink alles aan, de waarschuwingen die je dan krijgt kunnen geen kwaad, en ook het Register om de evt. fouten eruit te halen.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner
je kan ook eens via het Configuratiescherm bij Apparaatbeheer kijken of er daar niks wordt aangegeven.

Andere antwoorden (1)

het kan zijn dat je nieuwe voeding minder sterk is als je oude voeding, dat lijkt mij de simpelste en meest logische verklaring..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn oude voeding was 650 W? mijn nieuwe 900 W.... ik denk niet dat daar het probleem zit ;)