Waarom begonnen bedrijven fotoshop te gebruiken? (motief) En waarom doen ze dat tegenwoordig nog steeds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is een logische stap als je je foto's digitaal hebt om deze ook digitaal te bewerken. Dit was het grootste voordeel ten opzichte van analoge fotografie. Daar kon je ook wel mee rommelen maar niet op de manier zoals nu elke persoon met een muis kan. Motief is het verfraaien van foto's een model hoeft niet meer aan bepaalde dingen te voldoen ze kunnen als nabewerken. Kleuren kunnen ze er meer uit laten springen. Foto's hoeven niet meer gemaakt te worden, ze kunnen worden gecreerd, soms handiger dan een foto te maken. Foto's van dingen die nog niet gemaakt zijn kan je nu al creeeren.

Waarom zouden ze het niet doen? Dat is de betere vraag.