Op welke site kun je iets downloaden zo dat je computer super snel word? ik heb CCleaner software al op me pc maar daar word me pc niet sneller op!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan? Trage computers
Uitzending 31-01-2011 Radar vanavond.
Als je snel iets wil opzoeken is niets zo vervelend als een trage computer. Is uw computer na verloop van tijd ook langzamer geworden? Dan is het tijd voor een grote schoonmaak.
Computerdeskundige Joran Polak legt uit hoe u dat het beste kunt aanpakken. Volgens hem zijn er een paar simpele oplossingen om een computer op te schonen en sneller te maken.

Het beste antwoord

Zelf gebruik ik TuneUp Utilities 2011, jammer genoeg moet je hiervoor betalen, maar het programma is super!
Voor het defragmenteren van de computer gebruik ik Diskeeper (gewaardeerd als beste defragmentatie programma). Ook dit programma kost geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed gaaf antwoord

Andere antwoorden (5)

Is dit, de Slow-PCfighter misschien wat? Je kunt een gratis test doen, maar als je het volledig wilt uitvoeren moet je wel betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste manier is een hardwarematige oplossing. Overgaan op een SSD (Solid State Disk).
Ik heb zelf de 128 GB OCZ Vertex2 in mijn pc gezet en dat maakt echt verschil uit.

Toegevoegd na 3 minuten:
elet op jouw vorige vraag zal deze oplossing jou wel niet aanspreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je er ook al iets aan om je browser sneller te maken, speedyfox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te oordelen naar de site die je hebt opgegeven, is speedyfox bedoeld voor Mac-computers... :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
glary utilities en crap cleaner, of overklokken van je processor
supper snel wordt je pc niet echt softwarematig ( ja instaleer windows 95 dat zal wel helpen )
ook CC cleaner maakt je pc niet echt sneller. dit prog is bedoeld om troep op te ruimen.
wel is het mogelijk om Gameboster te downloaden. dit is gratis. dit stopt een aantal loopende taken wat best een verschil maakt. zelf kan je ook wel het een en ander aan taken stoppen dat scheeld ook veel. als je naar je taakbeheer gaat kan je hier onder je lopende processen veel dingen vinden die niet nodig zijn.

http://game-booster.en.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is CCleaner of C cleaner.
Moet je is opletten wat er met je pc gebeurd als je een maand niet schoonmaakt wedden bij intensief gebruik dat je pc zo traag word als een slak die de Mount Everest beklimt.

Toegevoegd na 1 minuut:
"ook CC cleaner maakt je pc niet echt sneller"