Heeft iemand ervaring met de software System Mecanic van Iolo?

Iolo heeft een programma voor "onderhoud" van de PC. Heeft iemand hiermee ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Jaren geleden heb ik dit programma een paar jaar gebruikt, was best aardig. Maar het feit dat ik nu niet meer gebruik zet mij toch ook aan het denken. Waarschijnlijk omdat er nu meer van dit soort programma's zijn welke ook nog eens gratis zijn (advanced systemcare/ quick care).