wat doet/is registry reviver?

ik heb registry reviver op mijn pc staan, en ik kan me niet herinneren dat ik die erop heb gezet, en ik heb dus wat gegoogled, en ik vond eerst gewoon alleen normale sites enzo, maar later vond ik wat forums over registry reviver, en daar stond dat het een heel slecht programma was, een soort virus ding. weet iemand meer, en wat ik er zo nodig tegen moet/kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.8K

Antwoorden (2)

registry reviver doet beschadigde bestanden herstellen of opruimen!

zo dat je pc weer wat sneller word!

Toegevoegd na 1 minuut:
of terwijl "registry reviver" zoekt beschadigde bestanden op!
die moeten worden herstelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, maar mijne heb ik niet geinstaleerd, en hij kan maar 1 keer 25 dingen herstellen, en ik heb iets van 1600 fouten, dus dat schiet niet op. en als ik mijn pc opstart, moet ik eerst heel lang wachten tot ik iets kan doen, vanwege registry reviver.
Eigenlijk zegt U het zelf al en terecht,want ik ben er van overtuigd dat als U met een te vertrouwen malware scanner deze software gaat scannen..het als een virus zal worden herkend. Het feit,dat U niet weet,dat U het ZELF op de computer heeft geïnstalleerd is veelzeggend..het is ongevraagd in Uw register terecht gekomen . Kortom er zit weinig anders op - als het al niet te laat is- dan met Malware Bytes' Anti Malware dit op te lossen:

http://www.malwarebytes.org/

Elk voorstel over Deleten,in quarantaine zetten ..altijd opvolgen,nadat U Uw hele harde schijf hebt laten scannen !

Groet:Zoekertje