Hoe converteer ik ondertiteling in een avi film?

Ik heb een film, en de Nederlandse ondertiteling, en die wil ik graag samenvoegen tot 1 bestand zodat ik het op mijn ipad kan bekijken. Ik heb al Isubtitle, handbrake en subler geprobeerd maar daar kom ik niet uit. Misschien kan het wel met deze programma's, maar zou iemand mij dan willen uitleggen hoe dit moet, want ik kom er echt niet uit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze vraag is al zooo vaak gesteld, als je het even bingt kom je er wel uit.
http://www.bing.com/search?q=ondertitels+inbakken

Het beste antwoord

Download een srt-bestand voor je film.
Plaats srt-bestand in dezelfde map als je film.
Wijzig de srt-bestandsnaam in dezelfde naam als bestandsnaam van je film.
Dan mag je je film starten en de ondertiteling verschijnt automatisch in de film.

Bijvoorbeeld:
Je hebt "edge_tomorrow.avi" in je map.
Je zoekt de Nederlandse ondertiteling van Edge Tomorrow, gebruik Google hiervan.
Als het goed gaat, dan heb je een srt-bestand gedownload met rare bestandsnaam:
"Edge.of.Tomorrow.2014.1080p.WEB-DL.DD5.1.H264-RARBG.srt"
Je wijzigt dus deze bestandsnaam in "edge_tomorrow.srt" en plaatst die in dezelfde map met "edge_tomorrow.avi" en open deze avi-bestand.
Als het goed gaat, dan zou het automatisch een ondertiteling verschijnen in de film.