Ik vroeg me af als het mogelijk is om via mn mobiel een bericht te sturen naar een andere mobiel die op hetzelfde wifi netwerk zit?

Ik bedoel dus alleen met wifi.. geen email of telefoon nummer. alleen samen op t zelfde netwerk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik denk het niet, je hebt een identificatie nodig van de andere partij. Zonder telefoonnummer of email adres is de enige bekende gegevens van de apparaten zijn IP-adres en MAC-adres. Je zou een app moeten zoeken die daar gebruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Watsup werkt over wifi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit antwoord is op zich goed, maar voldoet niet aan de voorwaarden die in de vraag staan, je hebt een telefoonnummer nodig.