Microsoft Lync 2013 wordt opgestart tijdens openen agenda item in Outlook 2007. Hoe kan dit?

Wij maken sinds kort gebruik van Microsoft Lync 2013. Nu heeft 1 medewerker het probleem dat Microsoft Lync opgestart wordt bij het openen van een agenda item in Outlook. Het agenda item zelf opend zich ook maar wel heel laat.

Als we Outlook in veilige modus opstarten hebben we het probleem niet en wordt het agenda item meteen geopend zonder tussenkomst van Lync.

Hoe kunnen we er voor zorgen dat ik in de normale modus Lync niet meer opgestart wordt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je gebruik maakt van een server dan is het vreemd dat Lync mee opstart want het is met een bedrijfsserver zo dat de Beheerder Lync wel of niet mee op laat starten .
Dus zou je daar allemaal last van moeten hebben.
Maar als het om slechts een persoon gaat dan moet je het uit het startmenu halen even opnieuw opstarten en klaar .