bestaat er een vervanger voor everest?

everest bestaat niet meer op de offiele website het heet nu blijkbaar aida64. everest was altijd gratis geweest.
hij is nog wel steeds gratis te downloaden alleen is dit een veroude versie onlangs is er al een versie 5 verschenen.
ik vond het altijd goed spul en vertelde mij precies wat ik wilde weten

Zolang er geen gratis nieuwe versie van is zoek ik dus naar een goeie alternatief.
iemand wat suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

probeer deze eens
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
De belarc advisor staat onder de download knop