Waar kan je WhatsApp downloaden voor op de computer om het vervolgens op je mobiel te zetten? Ik heb gehoord dat dit mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Jet, welk besturingssysteem zou ik eerlijk gezegd niet weten.

Het beste antwoord

Als U Whatsapp op het toestel wil installeren,welke werd genoemd in een andere vraag,moet ik U helaas opnieuw teleurstellen,want ook op die wijze lukt het niet,mede omdat het O.S. deze app niet ondersteunt. U zult een alternatief moeten bedenken.Ondanks het feit,dat inderdaad app's via Internet op een toestel geïnstalleerd ,kan worden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dit kan, als je Whatsapp op de iPhone bedoelt tenminste. Je kunt via iTunes in de App store de app normaal downloaden, en later synchroniseren met je iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.whatsapp.com/download/
Je moet er echter wel voor betalen, dus let wel op. En als je telefoon van Apple is, moet je iTunes geïnstalleerd hebben.
Meer informatie is hier te vinden:
http://www.samsung-ping.nl/whatsapp-installeren/