Kun je ervoor zorgen dat je je followers op insta niet meer de mogelijkheid hebben om je te volgen

Je kunt namelijk alleen maar followers ontvolgen, maar kan je ook de 'spookvolgers' die jouw volgen laten verwijderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als je naar het profiel van iemand gaat, heb je rechtsbovenaan een knopje met de optie om deze persoon te blokkeren. Daardoor kunnen ze jou niet meer volgen.

Ik heb nog wel eens last van nepaccounts (van die pagina's met 'get many insta followers free'). Dan gebruik ik de andere optie 'report account'. Dan word deze persoon gemeld bij het beheer van Instagram en ook gelijk geblokkeerd.
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dat kan zeker door degene te blokkeren, dan volg jij en die persoon elkaar niet meer!
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Ritsuka
8 jaar geleden
ja, dat zei ik inderdaad in mijn antwoord