Hoe zet je meldingen van iemand stop op facebook?

ik ben een fotograaf en maak veel foto's en zet die op facebook.
maar elke keer als ik dit doe is er 1 bepaalde vriend die al mijn foto's gaat 'liken' en dan heb ik soms wel 42 meldingen.
hoe kan ik dit uitzetten (ik wil dus wel meldingen krijgen als die vriend mij tagt of iemand anders die foto liked)
zou iemand mij kunnen helpen ???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je moet dan naar de FB pagina van die betreffende vriend gaan;
Dan op de knop 'Vrienden' je muis houden. Dit staat meestal naast 'Volgen' en 'Bericht'. Dan krijg je ongeveer zes opties. Bij de bovenste optie staat een vinkje bij 'Meldingen ontvangen'. Klik je erop dan verdwijnt het vinkje en krijg je niet meer meldingen van hem. Dit kun je ook weer aanzetten door opnieuw op de optie te klikken. Als het goed is krijg je dan die meldingen niet meer van hem binnen.

Overigens krijg je dan ook geen statusupdates meer van die betreffende vriend. Ik weet niet of dat ook de bedoeling is.

Hopelijk heb ik je verder kunnen helpen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Als je een foto plaats kun je drukken op: Meldingen stoppen.
Dan ontvang je geen meldingen van reacties en vind-ik-leuks op de foto waarbij je dit hebt gekozen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja maar dan moet ik dat doe voor elke keer dat ik iets post of niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja helaas wel, er is nog geen optie waarmee je het uit kunt zetten...
Succes!