hoe doe ik een mouseover effect op facebook op mobiel ?

Beste GoeieVraag leden,

Ik zit in een beheer groep op facebook wat een verkoop / veilinggroep is in een regio voor de minima in de
samenleving. Leden kunnen hun spullen aanbieden voor een startbod van maximaal 2 euro en met 24uur
wint de hoogste bieder de veiling.

nu hebben wij als regel dat als een veiling om 16:00 sluit gelden alle biedingen van 15:59 nog en die van 16:00 zijn te laat. Als je vervolgens op je destop pc naar die veiling gaat en je zet je muis op de tijd van de reacties bij facebook staat de exacte tijd er van de reactie.

voor de duidelijkheid staat er normaal 5 minuten geleden of 3 uur geleden maar als je er met een muis op gaat staan is er een kleine tekst (mouse over effect) die de exacte tijd vermeld.

De grote vraag is hoe krijg ik dat te zien op mijn mobiel of tablet ? Momenteel is het zo dat savonds geen van onze groep de pc aan heeft en niet kan zien wie een veiling gewonnen heeft en er oorlog in de groep is wie nou de winnaar van het product is.

ik heb al verschillende browsers geprobeerd of andere facebook apps maar dit lukt nog niet. in de browser puffin zit wel destop features , flash en een muis cursor die je kan bewegen en aanklikken maar deze functie doet ie niet (hij geeft niks weer als je ergens op gaat staan)...

ideeën hierover ?

(ga binnenkort eens proberen met een otg kabel en muis, maar een andere browser , app of truuk zou fijn zijn)

graag jullie reacties, groet, daantje

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan niet op een mobiel.
Op een conputer kun je instellen dat aanwijzen klikken is, en klikken dubbelklikken.
Dat is een mogelijkheid omdat muiswijzer en klik (schakelaar) twee aparte gebeurtenissen zijn.
Op een mobiel is het altijd: aanwijzen is klikken. Dat kan niet anders.