Kan iemand die bij Windows live messenger als vriend staat ook mijn facebookpagina zien als ik beiden gekoppeld heb?

Deze persoon staat niet onder mijn facebook vrienden maar wel bij messenger. Aangezien ik msn en facebook wel gekoppeld heb vroeg ik me af of dan mijn FB profiel voor die persoon ook zichtbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ligt aan je facebookstatus. als je deze als openbaar hebt kan het. als je deze voor alleen vrienden hebt, en degene is geen facebookvriend met je kan degene het niet zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee die staat niet op openbaar, alleen zichtbaar voor vrienden. Maar aangezien ik die 2 gekoppeld heb vroeg ik me even af of msn vrienden daar ook bij konden. Thnx!!