Hoe zet ik gratis en eenvoudig een 'Win & Like' campagne op, op mijn Facebook bedrijfspagina?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Houdt er wel rekening mee dat dit soort acties verboden zijn op Facebook! Heel veel bedrijven houden dit soort acties, Facebook hangt er nu nog geen straf aan, maar wanneer ze dat wel gaan doen kan je je Facebook pagina kwijt zijn. Iets wat je als bedrijf niet wilt, zeker niet als je goed op weg bent met likes en populariteit!

Het beste antwoord

In eerste instantie de actie online zetten. =) Dan nog mensen op je pagina..

Mond tot mond is vaak de beste reclame en omdat je het gratis wilt doen is dat ook de beste optie. Deel de actie naar alle vrienden in je vriendenlijst en vraag hun ook om te delen. Let wel: veel mensen zitten niet op dit soort reclame te wachten!
Je kunt ook de facebookpagina op je visitekaartje zetten, dan krijg je sowieso al meer mensen op je bedrijfspagina en ik denk dat dàt is waar je uiteindelijk heen wilt.

Wat je ook kunt doen is naar een festival gaan en het rond schreeuwen. Alleen weinig kans op response. Mensen onthouden dat niet en hebben geen zin om daarnaar te zoeken als ze het nog wel weten.