Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er volgen een heleboel mensen waarvan ik niet wil dat ze mij volgen op twitter, is er een manier om ze allemaal te gelijk weg te halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
701

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De enigste manier is je acount verwijderen. Je zou contact kunnen zoeken met de beheerders voor een eventuele andere mogelijkheid, maar dat zou dan een urgent geval worden. Ben bang dat ze daar niet aan meewerken, maar niet geschoten is altijd mis ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je priveberichten aan een selecte groep mensen wilt sturen en je wilt controle over wie het kunnen lezen is Twitter geen geschikt medium. Als je iets op Twitter zet is het openbaar en kan de hele wereld het lezen. Gebruik Twitter dus niet om dingen op te zetten die je maar met een beperkte groep mensen wilt delen.

Gebruik hiervoor besloten groepen op Facebook, what'sapp of natuurlijk gewoon ouderwetse e-mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen als je een geblokkeerd account hebt, kun je mensen accepteren of weigeren als ze je willen volgen. Als je een open account hebt, kan iedereen je tweets lezen en je volgen. Dus het is niet mogelijk om ze weg te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het werkt weet ik niet zeker, maar je kan e.v.t. nog proberen om je account af te schermen en de ongewenste volgers te blokkeren.

Sowieso is het handig om je account niet op openbaar te zetten als je niet wilt dat je account openbaar is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding