youtube account verwijderen lukt niet hoe komt dat?

ik wil graag mijn youtube account verwijderen dat je naar je profiel moet en dan naar geavanceerd en dan kan je als het goed is je account verwijderen maar bij kan dat niet iemand ening idee waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo fay109, omdat YouTube gelinkt is met google denk ik dat jij je google account moet verwijderen. (of zoek op internet hoe jij je YouTube account moet verwijderen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"...en dan kan je als het goed is je account verwijderen maar bij kan dat niet iemand"
??
Zou je die zin beter kunnen formuleren zodat hij te begrijpen is? :)
Krijg je ook een foutmelding?

Antwoorden (1)

Je mag je account pas verwijderen een bepaalde tijd na het aanmaken.