Een account kan je niet met dezelfde gebruikersnaam heropenen als dat verwijderd is, je ouders kunnen dat dus ook niet. Wel kun je een nieuw account, met andere gebruikersnaam openen, of dat door je ouders laten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het account verwijderd is en google laat toe dat er een nieuw account onder die naam geopend wordt dan mag dat.
De informatie die onder het oude account stond zal natuurlijk wel weg zijn.