Dit is niet heel gemakkelijk tenzij je in of erg dichtbij een van de 98 steden woont die in de afbeelding te zien zijn.

Je zal de app moeten downloaden en je locatievoorzieningen aanzetten. De app detecteert automatisch of je huidige locatie beschikbaar is voor een Roamler Account.

Wanneer dit niet het geval is zal je iemand moeten zoeken die al actief is. Hij zal daarnaast ook nog eens een 'invite' over moeten hebben en bij jou in de buurt wonen.

Op Facebook, Twitter & Roamler WebBlog (zie SourceUrl) kan je een invite vragen.

Heel veel succes!!
Je moet er wel geluk mee hebben ;)