kan ik mijn facebook zo instellen dat mensen niet zien dat ik online ben?

Soms wil ik rap eens kijken naar facebook en hop..; daar krijg ik meteen een chatverzoek. En als ik dan te weinig tijd heb om te chatten, dan is men soms wat verveeld.
Kan ik het zo instellen dat ik niet meer "zichtbaar" ben (zoals bv. ook gaat bij Skype) als ik op facebook ben?

Toegevoegd na 50 seconden:
ik bedoel hiermee : zichtbaar in de chatbalk (dus dat er geen groen bolletje komt naast mijn naam )

10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik ga er vanuit dat je bedoeld vanaf je pc of laptop. Aan de rechterkant van het venster heb je de chatbalk. Onderin heb je een klein tandwieltje waar je op kunt klikken. Hier komen enkele optie tevoorschijn, waarbij ook "chat uitschakelen".

Is de chatbalk niet te zien dan kun je die vanaf rechtsonder uitklappen, waar een klein balkje staat "chat" of "chat uitgeschakeld"

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt met de chat uitgeschakeld overigens wel gewoon verder chatten via persoonlijk berichten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
ja, maar schakel ik dan gewoon de chat uit voor anderen (ik bedoel ik zie anderen dan effectief niet meer, maar als zij hun chat niet uitschakelen, kunnen ze mij dan niet toch nog 'zien"?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of ik je nu helemaal goed begrijp. Op de manier die ik heb uitgelegd schakel je de optie uit waarmee jij anderen online ziet komen en vice versa, dus anderen zien jou dan ook niet (ook al hebben hun chat wel aanstaan).
Anderen kunnen jou dan nog wel benaderen, maar deze berichten komen volgens mij dan gewoon binnen via de inbox (het envelopje linksboven). Hierin kan men niet zien of je online bent, behalve als je ze op dat moment een bericht stuurt.
liveisgreat
10 jaar geleden
okee, het gaat er dus om dat ik niet (altijd) wil dat anderen me on line zien komen, dus blijkbaar is het ook niet meer zichtbaar zelfs al hebben ze hun chat ingeschakeld
Exact dat was mijn vraag, bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, gelukkig dan had ik het toch goed begrepen. Graag gedaan! :)