Advertenties plaatsen op mijn news wall van Facebook, mag dat?

Kwam laatst een website tegen die mij de mogelijkheid bood om via hun systeem advertenties te plaatsen op mijn news wall van Facebook. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of dat volgens de voorwaarden van Facebook wel mag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In de voorwaarden van facebook staat nergens dat jij geen reclame mag maken op je wall (als je dit op iemand anders') wall doet is het spam.

Als je de pagina van bijvoorbeeld een lokale snoepwinkel liked, zul je op hun wall ook reclame zien.

Of het echter via een systeem toegestaan is weet ik niet. Het verstandigste is denk ik gewoon je reclame zelf te posten, dit voorkomt problemen.

Verder geeft facebook ook de mogelijkheid om op de site zelf (aan de zijkant) advertenties te plaatsen die publiekelijk zichtbaar zijn.

Hopelijk helpt dit :)

Gr. Puchacz
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed afgewogen!